Disputas: Hanne Næss Hjetland

Master Hanne Næss Hjetland ved Institutt for spesialpedagogikk vil forsvare sin avhandling for graden ph.d.:

Predicting and improving reading comprehension. A quantitative multimethod approach.

Hanne Næss-Hjetland

Prøveforelesning:

Onsdag 7. mars 2018, kl. 10.15-11.00, Auditorium 1, Helga Engs hus, Blindern.

Tittel: How can different theoretical perspectives on reading comprehension inform educational practice?

 

Bedømmelseskomité

  • Professor Kate Cain, Head of Department of Psychology, Lancaster University, UK  (1. opponent)
  • Finnish Academy Research Fellow Minna Torppa, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Finland (2. opponent) 
  • Professor Veslemøy Rydland ved Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo, er tredje medlem av bedømmelseskomiteen og komiteens koordinator

Disputasens leder

  • Førsteamanuensis Ulrika Lövkvist, Institutt for spesialpedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo.

Veiledere


Sammendrag

Information in English

Publisert 21. feb. 2018 09:15 - Sist endret 2. des. 2021 09:22