Prøveforelesning:
Onsdag 7. mars 2018, kl. 10.15-11.00, Auditorium 1, Helga Engs hus, Blindern.
Tittel: How can different theoretical perspectives on reading comprehension inform educational practice?
Bedømmelseskomité
- Professor Kate Cain, Head of Department of Psychology, Lancaster University, UK (1. opponent)
- Finnish Academy Research Fellow Minna Torppa, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Finland (2. opponent)
- Professor Veslemøy Rydland ved Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo, er tredje medlem av bedømmelseskomiteen og komiteens koordinator
Disputasens leder
- Førsteamanuensis Ulrika Lövkvist, Institutt for spesialpedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo.
Veiledere
- Professor Monica Melby-Lervåg, Institutt for spesialpedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo