Disputas: Cand.ed. Kristin Børte

Kristin Børte vil forsvare sin avhandling for graden ph.d.

fredag 4. november 2011.

Avhandlingens tittel er:

Software Effort Estimation as Collaborative Planning Activity.

Tid og sted for prøveforelesning

Prøveforelesning over oppgitt emne for graden ph.d.:

Tittel: Specificities of project work compared to other forms of work.

Tid: Fredag 4. november 2011,klokken 10.15 - 11.00.

Sted: Auditorium 3, Helga Engs hus, Blindern.

Bedømmelseskomité

Fil.Dr. Per-Anders Forstorp, HCI Group, School of Computer Science and Communication, Kungliga tekniska högskolan, Sverige (1. opponent).

Associate Professor Yvonne Dittrich, IT University of Copenhagen, Danmark (2. opponent).

3. medlem av komitéen og koordinator: Førsteamanuensis Terje Grønning, Pedagogisk forskningsinstitutt, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo.

Leder av disputas

Prøveforelesning og disputas vil bli ledet av professor Bodil Stokke Olaussen, Pedagogisk forskningsinstitutt, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo.

Veiledere:

Kandidatens veiledere har vært:

Professor Monika Nerland, Pedagogisk forskningsinstitutt, Universitetet i Oslo, Professor Sten Ludvigsen, InterMedia, Universitetet i Oslo og Professor Magne Jørgensen, Simula Research Laboratory.

For mer informasjon

Les sammendraget her: