Disputas: Rolf K. Baltzersen

Cand.paed. Rolf K. Baltzersen vil forsvare sin avhandling for graden ph.d.

Onsdag 20. desember 2017

Avhandlingens tittel er:

Collective knowledge advancement as a pedagogical practice in teacher education. An explorative case study of student group work with wiki assignments in the interplay between an offline and a global online setting.

Tid og sted for prøveforelesning:

Tittel: Participatory theories and approaches to learning: Transformative potentials and societal risks.

Tid: Onsdag 20. desember 2017, kl. 10.15-11.00.

Sted: Helga Engs hus, Auditorium 3, Blindern.

Bedømmelseskomité

• Professor Annalisa Sannino, Department of Education, University of Helsinki, Finland (1. opponent)
  • Senior professor Berner Lindström, Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande, Göteborgs universitet, Sverige  (2. opponent)

Tredje medlem av bedømmelseskomiteen og komiteens koordinator er førsteamanuensis Kristin Vasbø, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo.

Disputasens leder

• Professor emeritus Trond Eiliv Hauge, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo

Veiledere

• Professor Andreas Lund, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo.

Information in English

Publisert 17. nov. 2017 13:25 - Sist endret 1. des. 2021 11:09