English version of this page

Disputas: Rachel Sweetman

Master Rachel Sweetman ved Institutt for pedagogikk vil forsvare sin avhandling for graden ph.d. med tittelen:

Exploring the enactment of learning outcomes in higher education: Contested interpretations and practices through policy nets, knots, and tangles.

Bilde av stipendiat. Foto.

Rachel Sweetman. Institutt for pedagogikk/UiO

Prøveforelesning

Mandag 9. september 2019, kl. 10.15-11.00, Auditorium 2, Helga Engs hus, Blindern

How might one conceptualise the relation of the macro-governance level to the micro-pedagogical level in terms of learning outcomes policy enactment and strategy formulation?.

Bedømmelseskomité

• Professor emeritus of Higher Education Ray Land, Durham University, UK (1. opponent)
  • Professor emeritus of Higher Education Johan Muller, University of Cape Town, South Africa (2. opponent)
  • Professor Berit Karseth, Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo, er tredje medlem av bedømmelseskomiteen og komiteens koordinator.

Disputasens leder

Professor Karen Jensen, Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo

Veiledere:

• Professor Bjørn Stensaker, Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo
  • Professor Paul Ashwin, Lancaster University, UK

Information in English