Sammendrag-avhandlinger

Sist endret 9. mai 2011 14:31 av aevandt@uio.no

The Applicability and Outcome of Constraint Induced Language Therapy (CILT) in Early Aphasia Rehabilitation.

Sist endret 9. mai 2011 09:11 av aevandt@uio.no

Lærerstudenters innramming og forståelse av tilpasset opplæring: En studie av kollektive læringsprosesser i ulike kontekster ved en praktisk-pedagogisk lærerutdanning.  

Sist endret 16. mai 2011 11:55 av aevandt@uio.no

Lærerstudenters innramming og forståelse av tilpasset opplæring. En studie av kollektive læringsprosesser i ulike kontekster ved praktisk-pedagogisk lærerutdanning.

Sist endret 29. aug. 2011 15:04 av aevandt@uio.no

Det interkulturelle ungdomsmøtet som læringsarena. En etnografisk studie av læring mellom formelle og uformelle kontekster.

Sist endret 5. apr. 2011 13:49 av aevandt@uio.no

Skole-nasjon-religion. En studie av konstruksjonen av kollektiv identitet og annenhet i den politiske debatten om religions- og livssynsundervisning i den norske grunnskolen på 1990-tallet

Sist endret 16. mai 2011 11:57 av aevandt@uio.no

Social Status and Communicative competence in Preschool Years. An observation-based approach.  

Sist endret 16. mai 2011 11:50 av aevandt@uio.no

Social Status and Communicative competence in Preschool Years. An observation-based approach..  

Sist endret 9. mai 2011 09:20 av aevandt@uio.no

Norwegian Grade 8 students' competence in understanding and solving multistep arithmetic word problems.

Sist endret 9. mai 2011 09:29 av aevandt@uio.no

From digital divide to digital opportunities? A critical perspective on the digital divide in South African schools.

Sist endret 9. mai 2011 09:30 av aevandt@uio.no

From digital divide to digital opportunities? A critical perspective on the digital divide in South African schools.