Sammendrag-avhandlinger
The Applicability and Outcome of Constraint Induced Language Therapy (CILT) in Early Aphasia Rehabilitation.
Lærerstudenters innramming og forståelse av tilpasset opplæring: En studie av kollektive læringsprosesser i ulike kontekster ved en praktisk-pedagogisk lærerutdanning.
Lærerstudenters innramming og forståelse av tilpasset opplæring. En studie av kollektive læringsprosesser i ulike kontekster ved praktisk-pedagogisk lærerutdanning.
Det interkulturelle ungdomsmøtet som læringsarena. En etnografisk studie av læring mellom formelle og uformelle kontekster.
Skole-nasjon-religion. En studie av konstruksjonen av kollektiv identitet og annenhet i den politiske debatten om religions- og livssynsundervisning i den norske grunnskolen på 1990-tallet
Social Status and Communicative competence in Preschool Years. An observation-based approach.
Social Status and Communicative competence in Preschool Years. An observation-based approach..
Norwegian Grade 8 students' competence in understanding and solving multistep arithmetic word problems.
From digital divide to digital opportunities? A critical perspective on the digital divide in South African schools.