Disputas: Cand.ed. Monika Kvernenes

Monika Kvernenes vil forsvare sin avhandling for graden ph.d.

fredag 28. juni 2013.

Avhandlingens tittel er:

Bedside Teaching among Novice Medical Teachers. Mapping conceptions of bedside teaching and exploring change within the context of a teaching community.

Foto: Pedagogisk forskningsinstitutt

Tid og sted for prøveforelesning

Prøveforelesning over oppgitt emne for graden ph.d.:

Tittel: Faculty development work in medical education including all medical and health core professionals - state of the art and future challenges.

Tid: Fredag 28. juni 2013, klokken 10.15 - 11.00

Sted: Auditorium 3, Helga Engs hus, Blindern, Universitetet i Oslo.

Bedømmelseskomité

• Prodekan Berit Eika, Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Aarhus Universitet, Danmark (1.opponent) .
  • Dosent Charlotte Silén, Institutionen för lärande, informatik, management och etik, Centrum för medicinsk pedagogik, karolinska Institutet, Sverige (2. opponent)
  • 3. medlem av bedømmelseskomitéen og koordinator er professor Bjørn Stensaker, Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo.

Disputasen vil bli ledet av prodekan, førsteamanuensis Eli Ottesen, ved Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo.

Veileder

•  Professor emeritus Kirsten Hofgaard Lycke, Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo
  • Professor Kristin Margrete Heggen, Det medisinske fakultet, Universitetet i Oslo.

For sammendrag, se:

Publisert 9. aug. 2013 17:43 - Sist endret 9. juni 2022 14:31