Prøveforelesning:
Fredag 16. feb. 2018, kl 10:15-11:00, Auditorium 1, Helga Engs hus, Blindern
Discuss the built-in teaching models and theoretical assumptions suggested by game design tools most commonly used in education, and more particularly in foreign language learning from the communicative turn to the Action-Oriented Approach.
Bedømmelseskomité
- Professor Haydée Silva Ochoa, Facultad de Filosofia y Letras, Universidad Nacional Autónoma de Mexico, Mexico (1. opponent)
- Professor Jonas Linderoth, Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande, Göteborgs Universitet, Sverige (2. opponent)
- Professor Per Hetland, Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, tredje medlem av bedømmelseskomiteen og komiteens koordinator
Disputasens leder
- Professor Tone Kvernbekk, Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo.
Veiledere
- Instituttleder, professor Ola Erstad, Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo
- Førsteamanuensis Eva Thue Vold, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo