SAMMENDRAG

Sist endret 27. feb. 2018 10:18 av aevandt@uio.no

Social Functioning and Reading Proficiency: Validity of Educational Assessments Used in Norwegian Elementarys Schools.

Sist endret 29. mai 2018 14:36 av ingerfla@uio.no

Muntlighet i det flerspråklige klasserommet. En studie av elevers samtaler på norsk i fem gruppearbeid på sjuende klassetrinn.

Sist endret 28. mai 2018 09:12 av aevandt@uio.no

Skriftlig argumentasjon i fagspesifikke skrivekontekster på ungdomstrinnet.

Sist endret 29. mai 2018 14:08 av ingerfla@uio.no

Læringsfremmende vurderingspraksis – med blikk på norskfaget i to skoler

Sist endret 26. jan. 2018 11:16 av aevandt@uio.no

Title of dissertation:

Motivation and professional identity In a context of multiple career choices.

Sist endret 16. apr. 2024 14:37 av root@localhost
Sist endret 23. mai 2018 10:31 av aevandt@uio.no

Mikropolitiske praksiser i skolen. Bruk av nasjonale prøver i norsk utdanningskontekst.

Sist endret 25. jan. 2018 17:01 av aevandt@uio.no

Title of dissertation:

The Playful Frame. Design and use of a gamified application for foreign language learning.

Sist endret 23. mai 2018 14:32 av aevandt@uio.no

Decentralisation and Multiculturalism in the Sudan/ South Sudan. An Analysis of the Policy and Practice of Multicultural Education in Selected Public Primary Schools in South Sudan.

Sist endret 21. feb. 2018 09:10 av aevandt@uio.no

Predicting and improving reading comprehension. A quantitative multimethod approach.

Sist endret 21. mars 2018 14:44 av aevandt@uio.no

Title of dissertation:

Learning and Teaching with Digital Tools: Insights for Learning Arising from the Cultural-Historical Theory.

Sist endret 21. mars 2018 14:43 av aevandt@uio.no

Unge pokerspillere. Læringsprosesser mellom utdanning og stigmatisering.

Sist endret 25. jan. 2018 15:11 av aevandt@uio.no

Title of dissertation:

Learner-Centred Science Teaching in Community Secondary Schools in Tanzania.