English version of this page

Disputas: Drita Saliu-Abdulahi

Master Drita Saliu-Abdulahi vil forsvare sin avhandling for graden ph.d. med tittelen:

Teacher and Student Perceptions of Current Feedback Practices in English Writing Instruction.

Drita Saliu-Abdulahi

Prøveforelesning

Tirsdag 19. februar, kl. 10.15-11.00, Auditorium 2, Helga Engs hus, Blindern

Summative and formative assessment of writing in English L2: Similarities, differences and possibilities.

Bedømmelseskomité

• Director, Associate Professor Therese N. Hopfenbeck, Centre for Educational Assessment, Department of Education, Oxford University, UK  (1. opponent)
  • Associate Professor Günther Sigott, Department of English, Universität Klagenfurt, Austria (2. opponent)
  • Associate Professor Ulrikke Rindal,  Institutt for lærerutdanning og skoleforskning,  Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo, er tredje medlem av bedømmelseskomiteen og komiteens koordinator.

Disputasens leder

Veileder

• Professor Glenn Ole Hellekjær, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo.
  • Professor emerita Frøydis Hertzberg, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo

Information in English

Publisert 30. jan. 2019 11:19 - Sist endret 2. des. 2021 09:31