English version of this page

Disputas: Anna Therese Steen-Utheim

Master Anna Therese Steen-Utheim ved Institutt for pedagogikk vil forsvare sin avhandling for graden ph.d.:

Students’ sense making of feedback. Dialogue, interaction and emotions.

Bilde av stipendiat

Anna Therese Steen-Utheim. Foto: Privat

Prøveforelesning

Mandag 17. juni 2019, kl. 10.15 - 11.00, Auditorium 3, Helga Engs hus, Blindern

What might feedback theory and practice learn from broader discussions of the role of dialogue in learning? Discuss implications for formative and summative assessment design in higher education..

Bedømmelseskomité

• Professor David Carless, Faculty of Education, University of Hong Kong (1. opponent)
  • Professor Vidar Gynnild, Institutt for pedagogikk og livslang læring, NTNU (2. opponent)
  • Førsteamanuensis Hege Yvonne Hermansen, Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo, er tredje medlem av bedømmelseskomiteen og komiteens koordinator.

Disputasens leder

Veileder

• Professor Anne Line Wittek, Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo
  • Førsteamanuensis Therese N. Hopfenbeck, Department of Education, Oxford University, UK