Prøveforelesning
Mandag 17. juni 2019, kl. 10.15 - 11.00, Auditorium 3, Helga Engs hus, Blindern
What might feedback theory and practice learn from broader discussions of the role of dialogue in learning? Discuss implications for formative and summative assessment design in higher education..
Bedømmelseskomité
- Professor David Carless, Faculty of Education, University of Hong Kong (1. opponent)
- Professor Vidar Gynnild, Institutt for pedagogikk og livslang læring, NTNU (2. opponent)
-
Førsteamanuensis Hege Yvonne Hermansen, Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo, er tredje medlem av bedømmelseskomiteen og komiteens koordinator.
Disputasens leder
- Instituttleder, professor Ola Erstad, Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo
Veileder
- Professor Anne Line Wittek, Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo
- Førsteamanuensis Therese N. Hopfenbeck, Department of Education, Oxford University, UK