English version of this page

Disputas: Rachelle Esterhazy

Master Rachelle Esterhazy ved Institutt for pedagogikk vil forsvare sin avhandling for graden ph.d.:

Productive feedback practices in higher education. Investigating social and epistemic relations in two undergraduate courses.

Rachelle Esterhazy

NB! Nytt tidspunkt for prøveforelesning og disputas

Prøveforelesning

Mandag 21. juni 2019, kl. 11.15 - 11.00, Auditorium 3, Helga Engs hus, Blindern

Feedback to meet 21st century student learning needs: Problems and potential practices to prepare university students for an uncertain future.

Bedømmelseskomité

• Professor David Boud, Centre for Research in Assessment and Digital Learning, Deakin University, Melbourne, Australia
  • Professor Velda McCune, Institute for Academic Development, University of Edinburgh, UK
  • Professor Bjørn Stensaker, Institutt for pedagogikk, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo, er tredje medlem av bedømmelseskomiteen og komiteens koordinator.

Vurderingskomite ved prøveforelesning og disputas

• Professor Velda McCune, Institute for Academic Development, University of Edinburgh, UK (the first opponent);
  • Professor Bjørn Stensaker, Department of Education, Faculty of Educational Sciences, University of Oslo (the second opponent);
  • Professor Berit Karseth, Department of Education, Faculty of Educational Sciences, University of Oslo is third member of the Committee.

Disputasens leder

Veileder