Publisert 2. des. 2019 11:48

Vinteren har ankommet og det er blitt både kaldere og mørkere, men vi i FIKS har heldigvis hatt mange lyspunkt i arbeidshverdagen vår. Her kan du lese noen av aktivitetene som har opptatt oss denne novembermåneden.

Publisert 1. nov. 2019 15:51

Oktober har vært en begivenhetsrik og spennende måned for FIKS. Vi har hatt en praksisstudent, arrangert faglig frokost, besøkt både kjente og nye steder og oppdatert Kunnskapsbasen.

Publisert 2. okt. 2019 13:43

Nå ønsker vi i FIKS å øke bemanningen nok en gang. Vi søker inntil tre skoleledere som kan bruke 10-20% av sin arbeidstid på implementering av fagfornyelsen i andre kommuner eller fylkeskommuner enn sin egen gjennom arbeid i FIKS.

Publisert 30. sep. 2019 12:13

September har vært påvirket av det digitale i FIKS. Høstens første faglige frokost handlet om det digitale klasserommet, kunnskapsbasen er oppdatert med informasjon om digitalisering og GEPP-rapporten om digitale en-til-en-klasserom er i stadig utvikling. Les videre for mer om dette og resten vi har gjort i september!

Publisert 13. aug. 2019 11:53

Sammen med en rekke andre forskere fra UiO deltar faglig leder for FIKS på Arendalsuka. Øystein Gilje deltar både i hovedprogrammet og i en debatt om teknologi i skolen, arrangert av STATPED.

Publisert 27. juni 2019 13:18

Ingen fortjener en lang sommerferie mer enn lærere og deres skoleledere. FIKS tar også sommerferie i juli, men vil holde dere oppdatert gjennom våre facebook sider. Her er litt av det vi har gjort det siste året: