Bjørn Bolstad trer inn som fungerende daglig leder av FIKS

Bjørn Bolstad går inn i ny rolle som fungererende daglig leder for enheten FIKS. Han fortsetter samtidig i stillingen som seniorrådgiver i enheten.

Bildet kan inneholde: tjenestemannarbeider, forretningsperson, dress.

Fra 1. september til 30. juni 2023 vil Bjørn Bolstad fungere som daglig leder for enheten FIKS. Faglig leder av enheten, Øystein Gilje, vil i denne perioden ha forskningstermin. Bjørn vil derfor delta litt mindre i utadrettet virksomhet mot skoleeiere og skoler enn tidligere.

Endret bemanning i FIKS

Fra 1. august er det noen endringer i bemanningen i FIKS. Mari Bjørnsdotter Vinjar og Siv Jacobsen er ansatt i 100% stilling som seniorrådgivere til og med 2025. Vilde Bjørnødegård har gått inn som vikar for Kjersti Eskild Havenstrøm i stillingen som seniorkonsulent til og med mars 2023.

Publisert 1. sep. 2022 11:41 - Sist endret 23. mars 2023 20:17