Fiks søker ny seniorrådgiver

Det er ledig stilling som seniorrådgiver i FIKS.

Ønsker du å bidra til kompetanseheving og skoleutvikling på flere skoler og i flere kommuner og fylkeskommuner? Ønsker du å arbeide i skjæringspunktet mellom forskningsbasert og erfaringsbasert kunnskap? Ønsker du å arbeide med skoleutvikling på fulltid?

Enheten FIKS (Forskning, innovasjon og kompetanseutvikling i skolen) arbeider med forskningsbasert skoleutvikling for lærere og skoleledere i partnerskap med skoleeiere.

En av våre seniorrådgivere slutter. Det er derfor ledig stilling som seniorrådgiver i FIKS. Den som ansettes, vil arbeide i partnerskap med kommuner og fylkeskommuner om aktuelle tematikker knyttet til skoleutvikling og innføringen av læreplanen LK20.

Søknadsfrist er 20. august 2023.

Du finner utlysningsteksten her: Seniorrådgiver-tilknyttet-enhet-for-forskning-innovasjon-og-kompetanseutvikling-i-skolen-fiks

Hvis du er interessert eller har spørsmål om stillingen. Ta kontakt med:

• Seniorrådgiver Bjørn Bolstad: 99 70 50 06

Publisert 8. aug. 2023 08:56 - Sist endret 8. aug. 2023 08:56