Ny seniorrådgiver i FIKS

Ragnhild Bach er var nye seniorrådgiver

Bildet kan inneholde: person, ansikt, smil, kinn, leppe.

Foto: Shane Coldwin

Ragnhild har en variert faglig bakgrunn. Hun er utdannet lektor i naturfag fra Norges Miljø- og Biovitenskapelige universitet (NMBU), og har en lang og bred erfaring som lærer og skoleleder fra både ungdomstrinnet og videregående skole. I tillegg har Ragnhild vært ansatt på Naturfagssenteret der hun i flere år utviklet og formidlet læringsressurser i naturfag til lærere i hele utdanningsløpet fra barnehage og opp til videregående skole. Hun har også vært redaktør på ulike lærebøker i realfag for videregående skole til Fagfornyelsen.

Hun kommer til FIKS fra en stilling i Utdanningsdirektoratet der hun arbeidet med kvalitet i standpunktvurdering og utprøving av nye eksamensformer. I FIKS jobber hun blant annet med skoleutviklingsprosjekter innen lesing for læring, elevmedvirkning og vurdering.

Ragnhild er allerede engasjert i flere av våre partnerskap.

Publisert 3. nov. 2023 13:56 - Sist endret 3. nov. 2023 13:57