Tidligere

Tid og sted: , Linken, Universitetsbiblioteket

Bærekraftig utvikling er ett av de tre tverrfaglige temaene i fagfornyelsen. Hvordan kan skolen bidra til å skape et mer bærekraftig samfunn gjennom sin undervisning? Det er temaet på FIKS sin andre faglige frokost denne høsten - fredag 7. desember.

Tid og sted: , Linken, Universitetsbiblioteket

I fagfornyelsen er det gitt mer plass til programmering i skolefag som matematikk og naturfag. Hvilke muligheter og utfordringer vil oppstå? Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet og FIKS inviterer til refleksjon og diskusjon om dette på faglig frokost 12. oktober.

Tid og sted: , Universitetsbiblioteket, Universitetet i Oslo

Hvordan kan vi best mulig drive kompetanseutvikling i samspillet mellom forskning og praksis? UiOs nye enhet for forskning, innovasjon og kompetanseutvikling (FIKS) inviterer til konferanse på Universitetet i Oslo.