Webinar (del to): Planlegg for helhet og sammenheng - lærernes blikk

Lærere har i økende grad brukt ulike type dataprogrammer for å planlegge undervisningen sammen. Hva skjer når Utdanningsdirektoratet introduserer et nytt nettbasert verktøy som de tilbyr skoler og lærere? Hva er lærerens oppfatning av det nye planleggingsverktøyet?

Illustrasjon av lærere som planlegger på en PC

I dette andre webinaret om planlegging for helhet og sammenheng møter dere lærere fra flere ulike skoler. De har det til felles at de sammen har planlagt undervisning ved hjelp av programmer som OneNote og Teams. I webinaret får du innsikt i deres erfaringer og oppfatning av det nye planleggingsverktøyet.

I den første halvtimen presenterer de hvordan de arbeider med felles planlegging i ulike programmer og hvordan de arbeider med å integrere Utdanningsdirektoratet sitt nye planleggingsverktøy. De siste 20 minuttene svarer de på spørsmål fra deltagerne på webinaret.

Deltakere

Du møter lærere fra videregående, ungdomsskole og en barne- og ungdomsskole.

Fyrstikkalleen skole (ungdomsskole og videregående skole), Oslo

Marianne Mette Stenberg, rektor
Mari Bjørnsdotter Vinjar, lærer

Kjenn ungdomsskole, Lørenskog

Eivind Fossland, lærer

Jonas Breiteig, lærer

Follo barne- og ungdomsskole, Nordre Follo

Linda Fredh, spesialpedagog
Kristin Helen Guttormsen, spesialpedagog

Webinaret ledes av Øystein Gilje, faglig leder FIKS.

Her kan du se deler av det første webinaret om samme tema!

Opptak fra 10. august

Vil du se flere tidligere webinarer?

Du finner alle webinarene samlet her!

Publisert 11. aug. 2020 08:26 - Sist endret 15. jan. 2024 13:55