Webinar: Elevsentrert digital undervisning

Hva skjer med elevenes læring når alle sitter hjemme? Hva gjør vi når elever og lærere sliter med motivasjonen?

Mandag 27. april inviterer FIKS til webinar om hvordan lærere nå kan arbeide med elevenes læring med digital teknologi.

I webinaret møter du Terje Nørving, Eva Kosberg og Ann Michaelsen som er ressurslærere og -ledere i FIKS. Du møter også spesialrådgiver Bjørn Bolstad og webinaret blir ledet av faglig leder i FIKS, Øystein Gilje.

Innleggene varer til 15.15 og det vil være mulighet for spørsmål 15.15-15.30. Webinaret er gratis og vil foregå på Zoom.

F.v.: Skoleleder Ann Michaelsen, lærer Eva Kosberg, lærer Terje Stokke Nørving, førsteamanuensis og faglig leder i FIKS Øystein Gilje og spesialrådgiver i FIKS Bjørn Bolstad

Publisert 22. apr. 2020 15:46 - Sist endret 23. mars 2023 20:17