Tidligere

Tid og sted: , Domus Bibliotheca

Hva skal vi ha av kartlegginger og prøver på nasjonalt og lokalt nivå? Hva slags systemer for kvalitetsutvikling anbefaler ekspertutvalget om kvalitetsutvikling? Hvilke muligheter gir læringsanalyse?

Tid og sted: , Domus Bibliotheca

Opplæringen i skolen skal føre til at alle elever har framgang i fagene. Men hvor tydelig er læreplanene med tanke på elevenes forventede progresjon? Hvordan tenker og snakker vi om progresjon i skolen?

Tid og sted: , Domus Bibliotheca

Digitaliseringen i samfunnet og skolen skaper utfordringer - og muligheter. Torsdag 20. april lanserte Kunnskapsdepartementet og KS en ny, sjuårig strategi for digitalisering i skolen. Samtidig preger kunstig intelligens og digitale plattformer skolehverdagen. Hvor er vi på vei?

Tid:

Nye digitale teknologier utfordrer vårt syn på kunnskap og læring. Hvordan kan lærere, skoleledere og ikke minst skoleeiere tilrettelegge best mulig for elevenes læring og lærerens undervisning i den digitale skolen?

Tid og sted: , Domus Bibliotheca

FIKS inviterer til årets første faglige frokost om "laget rundt eleven" fredag 10.februar kl. 08:15-10:00.

Tid og sted: , Helga Engs Hus, Aud 3

Torsdag 9.februar kl.13.30-14.30 holder Sobhi Tawil en åpen gjesteforelesning om UNESCOs rapport “Reimagining our futures together”. Rapporten belyser utdanningens rolle og betydning i verden.

Tid og sted: , Domus Bibliotheca

FIKS (Forskning, innovasjon og kompetanseutvikling i skolen) inviterer ledere og veiledere fra partnerskapsskolene våre i Viken fylkeskommune til fellessamling onsdag 8.februar.

Tid og sted: , Zoom

Mandag 6.februar arrangerer FIKS årets første webinar om kontaktlærerrollen!

Tid og sted: , Domus Bibliotheca

Torsdag 12.januar invitererer FIKS til ledersamling for skoleledere fra Enebakk kommune på Domus Bibliotheca.