Søk
Viser treff 1–9 av 9 for «ROSE»
ROSE: The Relevance of Science Education - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
ROSE: The Relevance of Science Education (avsluttet) ROSE: The Relevance of Science Education (avsluttet) ROSE-prosjektet er et internasjonalt...
Jeffrey B. Hall - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
, Jeffrey (2013). Skoleledelse, juss og legal styring. Hall, Jeffrey (2012). Taking off the rose tinted spectacles? Organizational Relationships through...
Treff fra uio.no
Engasjer deg på Universitetet - Studentparlamentet,
STartAlder og extramural enGElsk: Å lære engelsk i og utenfor skolen i Norge og Flandern (STAGE) - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
Linguistics, Linnæus University Research group Language, Education, & Society, KU Leuven ROSE (Research on Subject-specific Education), Karlstad University The...
Pia Sundqvist - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
Pia Sundqvist Pia Sundqvist Professor - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning English version of this page E-post pia.sundqvist@ils.uio.no Te
Visual Vocal Application (VIVA) - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
-juristene og UiOs personvernombud. Det er også gjennomført en Risiko og Sikkerhets (ROS)-analyse og en omfattende vurdering av personvernkonsekvenser (Data...
Doris Jorde - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
). Technology-enchanced Collaborative Inquiry Learning: Four Approaches under Common Aspects. I Pintó, Roser & Couso, Digna (Red.), Contributions from Science...
Virtual Innovation and Support Networks for Teachers (VALIANT) - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
Universitetet i Oslo Robert O’Dowd (Primary Investigator), Universidad de León, Spania Begoña F. Gutiérrez, Universidad de León, Spania Ana Rosa Gago, Universidad...
Steering group - Department of Teacher Education and School Research
Ann Elisabeth Gunnulfsen , Norway (Membership Secretary) David Gurr , Australia Rose Ylimaki , United States of America Jinping Sun, United States of...
Norske skoleelever trives i klasserommet, men de får for lite faglig støtte - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
som viktig, også har høyere fremgang på de nasjonale prøvene. – Det er selvsagt lov å gi elevene ros. Men de trenger også gode, konkrete