Søk


Viser treff 1–7 av 7 for «ROSE»

Norske skoleelever trives i klasserommet, men de får for lite faglig støtte - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning

som viktig, også har høyere fremgang på de nasjonale prøvene. – Det er selvsagt lov å gi elevene ros. Men de trenger også gode, konkrete

Forskningsprosjektet: rådgivning fra start til slutt - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning

sårbarhetsanalyse (RoS) med eventuell vurdering av pernsonvernskonsekvenser (DPIA) (datatilsynet.no) Forarbeid til datainnsamling Valg, utprøving og vurdering av...
Treff fra uio.no

Signy Rose Soelberg - Universitetsbiblioteket

gunnulfsen_skolelededagen2023.pdf - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning

illustrasjoner Referanser Biesta, G. (2015). The duty to resist: Redefining the basics for today´ s schools. RoSE– Research on Steiner Education, 6. Fossestøl. K...

Skal filme lærerstudenter ute i praksis - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning

. En bør derfor reflektere i etterkant, rose seg selv for det man fikk til, men også reflektere over hva man kan gjøre annerledes neste gang. Vi håper at...

– Studentene vil lære hvordan de skal håndtere rasisme og diskriminering - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning

klasserommet. Saken er omtalt hos utdanningsforskning.no . Universitetslektor Silje Førland Erdal roser lektorstudent Sarah Lilleberg Safavifard for å ønske seg...

nfbu21-abstracts-v191021.docx - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning

systematisk utelater systemiske og politiske årsaksforklaringer (Bellino & Adams 2017; Dimick 2015; Cachelin, Rose & Paisley 2015). Knutsson (2013) påpeker at...

abstracts-nordisk-forskningskonferanse-om-ba¦rekraft-i-utdanning-2021.docx - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning

NORDISK FORSKNINGSKONFERANSE OM BÆREKRAFT I UTDANNING TORSDAG 21. OKTOBER – FREDAG 22. OKTOBER 2021, UNIVERSITETET I OSLO ABSTRACTS Alfabetisk rekkefø