Tidligere

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Engs hus

Master Merete Føinum ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning vil forsvare sin avhandling "Veiledning med nyutdannede lærere: En studie av kvalifiserte veilederes arbeid med innhold, læring og støtte i veiledningssamtaler og om innhold i veiledningen" for graden Philosophiae Doctor (ph.d.).

Tid og sted: , Auditorium 3, Helga Engs hus

Cand.phil. Tone Holt Nielsen ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning vil forsvare sin avhandling: "English as a Business Lingua Franca in Multinational Corporations in Norway" for graden Philosophiae Doctor (ph.d.).

Tid og sted: , Auditorium 3, Helga Engs hus

Master Anne Gry Fadum Carlsen ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning vil forsvare sin avhandling "Strategisk ledelse i fylkeskommunen. En studie av lederes fortellinger og strategiske handlinger ved gjennomføring av strategiske planer" for graden Philosophiae Doctor (ph.d.).

Tid og sted: , Auditorium 3, Helga Engs hus

Master Kaja Granum Skarpaas ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning vil forsvare sin avhandling "Investigating the Vocational Orientation (VO) Approach. A Qualitative Study of VO as a Didactic Approach to Teaching and Learning English in Upper Secondary Vocational Education in Norway" for graden Philosophiae Doctor (ph.d.).