Disputas: Mari-Ann Igland

Cand.philol. Mari-Ann Igland ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning vil Torsdag 19. juni 2008, kl. 10.15, vil kandidaten offentlig forsvare sin avhandling for graden ph.d..

Avhandlingens tittel er:

Mens teksten blir til: Ein kasusstudie av lærarkommentarar til utkast.

Tid og sted for prøveforelesning

Onsdag 18. juni 2008, halde dei to prøveforelesingane for graden dr.philos.

Først, klokka 14.15:

Sjølvvalt emne: Når prat blir skriving og vice versa. Chat i literacy-perspektiv.

Deretter, klokka 15.15:

Oppgjeve emne: Forskingsmetodar for studium av elevar si skriving.

Prøveforelesingane finn stad i auditorium 3, Helga Engs hus, Universitetet i Oslo.

Bedømmelseskomité

• Professor Caroline Liberg, Institutionen för didaktik, Uppsala universitet (1. opponent).
  • Professor Torlaug Løkensgard Hoel, Program for lærarutdanning, Fakultet for samfunnsvitskap og teknologileiing, NTNU (2. opponent).
  • Førsteamanuensis Kjell-Arild Madssen, Avdeling for humanistiske fag og lærarutdanning, Høgskulen i Volda.
  • Professor Geirr Wiggen, Institutt for lærarutdanning og skoleutvikling, Universitetet i Oslo, er koordinator for den sakkunnige nemnda.

Leder av disputas

Professor Arnfinn M. Vonen.

For mer informasjon

Lenke til populærvitenskapelig artikkel om <Etternavn på kandidaten>s avhandling.

Publisert 19. okt. 2010 14:48 - Sist endret 19. okt. 2010 14:53