Disputas: Anne Marie Preshus

Cand.polit. Anne Marie Presthus ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning vil Fredag 3. september 2010, kl. 12.15, vil kandidaten offentlig forsvare sin avhandling for graden ph.d..

Avhandlingens tittel er:

Dialog, interaksjon og verdier. En studie av tre rektorers arbeid i hverdagen.

Tid og sted for prøveforelesning

Fredag 3. september 2010, klokken 10.15, holde sin prøveforelesning over oppgitt emne for graden ph.d.

Oppgitt emne: Ledelse som forsknings- og utviklingsfelt i skolen. Et kritisk blikk på teoretiske antakelser og metoder.

Prøveforelesningen finner sted i Auditorium 1, Helga Engs hus, Universitetet i Oslo.

Bedømmelseskomité

• Professor Glenn Hultman, Institutionen för beteendevetenskap och lärande (IBL), Linköpings universitet (1. opponent)
  • Professor May Britt Postholm, Program for lærerutdanning, NTNU ( 2. opponent)
  • Professor Trond Eiliv Hauge, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo. (koordinator)

Leder av disputas

• Professor Sølvi Lillejord, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo.

Veileder

• Jorunn Møller

For mer informasjon

Lenke til populærvitenskapelig artikkel om <Etternavn på kandidaten>s avhandling.

Publisert 13. okt. 2010 12:38 - Sist endret 13. okt. 2010 12:52