Tidligere

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Engs hus

Master Merete Føinum ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning avholder prøveforelesning over oppgitt emne: "Drøft veiledning innenfor en didaktisk forståelsesramme - med særskilt fokus på nyutdannede lærere". ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

Tid og sted: , Auditorium 3, Helga Engs hus

Cand.phil. Tone Holt Nielsen ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning avholder prøveforelesning over oppgitt emne: "Linguistically and culturally diverse organizations: policy, practice and education".

Tid:

Master Anne Gry Fadum Carlsen ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Drøft strategi/strategisk planlegging/strategisk adferd i skjæringsfeltet mellom politikk og administrasjon.

Tid og sted: , Auditorium 3, Helga Engs hus

Philosophiae Doctor Kaja Granum Skarpaas ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning avholder prøveforelesning over oppgitt emne: ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­"Implications of the new curriculum for L2 English teachers in secondary education".