Hopp til hovedinnhold
UiO
Det utdanningsvitenskapelige fakultet
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
No
En
Meny
For ansatte
Mine studier
Søk i nettsidene til ILS
Søk
Forsiden ILS
Forskning
Studier
Livet rundt studiene
Tjenester og verktøy
Om instituttet
Personer
Gå til uio.no
Undermeny
Forskning
Forskningsprosjekter fra A til Å
Teachers’ Effect on Student Outcome (TESO)
Aktuelle saker
Forskning
>
Forskningsprosjekter fra A til Å
>
Teachers’ Effect on Student Outcome (TESO)
>
Aktuelle saker
>
Kognitive læringsutfordringer (CAS)-metoden kan hjelpe elever lære mer naturfag
Kognitive læringsutfordringer (CAS)-metoden kan hjelpe elever lære mer naturfag
(Videoproduksjon: Nani Teig).
Publisert
24. apr. 2020 13:13
-
Sist endret
24. apr. 2020 13:28
Del på e-post
Del på Facebook
Del på Twitter
Les artikkelen:
I Know I Can, but Do I Have the Time? The Role of Teachers’ Self-Efficacy and Perceived Time Constraints in Implementing Cognitive-Activation Strategies in Science