Ni lektorstudenter ved Institutt for lærarutdanning og skuleforsking og MF vitenskaplige høyskole, presenterte 11. juni arbeida sine ved Senter for studier av Holocaust og livssynsminoriteter (HL-senteret). Dei er ein del av Dembra LU-prosjektet (Demokratisk beredskap mot rasisme, antisemittisme og udemokratiske haldningar). Prosjektet er eit samarbeid mellom HL-senteret og flere lærerutdanningsinstitusjonar, der målet er å styrke kompetansen om fordommar og gruppefiendskap i lærarutdanningane.
Fekk tilbakemeldingar frå ekspertane
Frå UiO presenterte Julian Aune, Marte Breivik, Christine Lillethun Norheim, Kaja Øveraas, Sagal Goala og Binta Jammeh sine funn. Alle har skrive masteroppgåver i samfunnsfagdidaktikk.
Studentene fekk kommentarar og spørsmål frå etablerte forskarar og ekspertar på feltet; Cora Alexandra Døving, Marta Bivand Erdal, Herner Sæverot og Anne Talsnes.
Vanskelege tema
Oppgåvene som vart presentert, handlar blant anna om gruppedannelse og grenser i flerkulturelle klasserom, identitetskonstruksjon blant elevar med minoritetsbakgrunn, ekstremisme og radikalisering og undervisning relatert til 22. juli 2011.
– Dette er tema er svært relevante for samfunnsfagdidaktikken, for lærarutdanninga og for lærarprofesjonen generelt. Masteroppgåvene er difor viktige bidrag i arbeidet med å styrke vår kompetanse på dette området, seier Silje Førland Erdal som er prosjektleiar for DembraLU på ILS.
Seminaret vart arrangert av HL-senteret, i samarbeid med ILS og MF vitenskapelige høgskole.
Hanna Skjeie, Ann-Mari Alem Karlsholm Sundet, Hassan Ali Syed og Maren Olstad var også med i Dembra-prosjektet, men kunne ikkje delta på konferansen.