- Rødnes, K.A. & Rasmussen, I. (2017): «Mikroblogging som støtte for klasseromssamtaler» Artikkel i Bedre Skole. Utdanningsnytt.no. https://www.utdanningsnytt.no/bedre-skole/debatt/2017/mikroblogging-som-stotte-for-klasseromssamtaler/
- Rasmussen, I. (2017): «Falske nyheter: Hva kan skolen gjøre?» Artikkel i Aftenposten Innsikt. https://www.aftenposteninnsikt.no/kulturtrender/falske-nyheter-hva-kan-skolen-gj-re
- Rødnes, K.A. & Rasmussen, I. (2017): «Mikroblogging som støtte for klasseromssamtaler» Artikkel i Bedre Skole. Utdanningsnytt.no. https://www.utdanningsnytt.no/bedre-skole/debatt/2017/mikroblogging-som-stotte-for-klasseromssamtaler/
- Rasmussen, I. (2017) «Hvordan lære kritisk tenkning?» Intervju i Samfunnsviternes medlemsmagasin «Samfunnsviteren» http://samfunnsviteren.no/2017/08/21/hvordan-laere-kritisk-tenkning/
- Cook, V., Warwick, P., Boggis, S., Chadwick, D., Makepeace, S. & Davis, C. - Developing collaboration, communication and critical thinking using a micro-blogging tool. Impact (the journal of the UK Chartered College of Teaching)
- Boggis, S., Chadwick, D. & Makepeace, S. (2018). Learning to Talk. The Journal: Cambridge Teaching School Network – Research and Development. Issue 1 (A professional publication associated with a DiDiACresearch school hub – the authors are DiDiAC teacher researchers)
Published Feb. 16, 2021 12:54 PM
- Last modified May 26, 2021 12:46 PM