Selected

Bastiansen, Siri Sofie Vasrud; de Lange, Thomas.
Data Management in the PeTS project - In accordance with the new GDPR-regulations. Data management seminar; 2019-09-18 - 2019-09-18
UiO
 

Bastiansen, Siri Sofie Vasrud; de Lange, Thomas; Wittek, Anne Line.
‘How do I handle this case?’ Analysing the implementation of peer-tutoring group work for master supervisors. Nordic ISCAR 2019; 2019-06-18 - 2019-06-20
UiO
 

de Lange, Thomas.
PeTS prosjektet: Lærersamarbeid om veiledning og undervisning. Forskerstemmen ved Det utdanningsvitenskapelige fakultet; 2018-09-14 - 2018-09-14
UiO
 

de Lange, Thomas; Hasu, Mervi; Wittek, Anne Line.
Innovation of educational practices in higher education—a critical conceptual discussion. Nordic ISCAR 2019; 2019-06-18 - 2019-06-20
UiO
 

de Lange, Thomas; Wittek, Anne Line.
Hva kan kollegaveiledning bidra med?. Faglig pedagogisk dag - UiO; 2020-10-29 - 2020-10-29
UiO
 

Maasø, Arnt; Simonsen, Hanne Gram.
Kollegaveiledning i en lærende organisasjon. I: Kollegaveiledning i høyere utdanning. Universitetsforlaget 2021 ISBN 9788215048420. s. 143-159
UiO
 

Wittek, Anne Line.
Collaborative practices for University Teachers - obstacles and potentialities. konferanse; 2018-12-12
UiO

 

Wittek, Anne Line.
Faculty peer-tutoring in teaching and supervision (PeTS), Innovating teacher collaboration practices in Norwegian higher education. Trining the trainers 8PhD supervision; 2019-08-13 - 2019-08-13
UiO
 

Wittek, Anne Line.
Hvordan skape kultur for læring og utvikling?. regionskonferanse i Parat, region nord; 2019-09-23 - 2019-09-24
UiO
 

Wittek, Anne Line.
Kollegialt samarbeid om PhD-veiledning. fagetisk dag, det teologiske fakultet, Universitetet i oslo; 2019-08-30 - 2019-08-30
UiO
 

Wittek, Anne Line; de Lange, Thomas.
Tverrfaglig samarbeid og kollegaveiledning. Stabsutvikling og samarbeid - Menighetsfaklutetet; 2018-12-06 - 2018-12-06
UiO
 

 

Published Jan. 9, 2022 7:38 PM - Last modified Jan. 9, 2022 7:55 PM