Tidligere

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Engs hus

Master Ammar Bahadur Singh ved Institutt for pedagogikk vil forsvare sin avhandling "Teaching and Learning in an Institutional Massive Open Online Course: Implications for Agency in Online Pedagogy" for graden Philosophiae Doctor (ph.d.).

Tid og sted: , Auditorium 1, Helga Engs hus

Cand Polit Turid Løyte Harboe ved Institutt for pedagogikk vil forsvare sin avhandling "«… dyktiggjøre til at danne mennesker» En kritisk studie av endringer i norsk lærerutdanning 1930–2010" for graden doctor philosophiae (dr. philos.).

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Engs hus

Master Anniken Hotvedt Sundby ved Institutt for pedagogikk vil forsvare sin avhandling "Kunnskapsspørsmålet i læreplanen i norsk. En studie av styringsdokumenter og forståelser blant norsklærere i videregående skole" for graden Philosophiae Doctor (ph.d.).

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Engs hus

Master Elisabeth Josefine Lackner ved Institutt for pedagogikk vil forsvare sin avhandling "Governing for Quality – A Study of the Governance of Quality in Norwegian Higher Education" for graden Philosophiae Doctor (ph.d.).