Tidligere

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Engs hus

Master Ammar Bahadur Singh ved Institutt for pedagogikk avholder prøveforelesning over oppgitt emne: In what ways can digital learning environments challenge teachers professional identity?

Tid og sted: , Auditorium 1, Helga Engs hus

Cand Polit Turid Løyte Harboe ved Institutt for pedagogikk avholder prøveforelesninger over oppgitte emner:

10.00-10.45 Prøveforelesning over selvvalgt emne: Lærerindernes betydning. Norges lærerinneforbunds bidrag til den norske offentligheten (1912-1940).

11.00-11.45 Prøveforelesning over oppgitt emne: Nordiske trender i lærerutdanningen gjennom de siste femti år.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Engs hus

Master Anniken Hotvedt Sundby ved Institutt for pedagogikk avholder prøveforelesning over oppgitt emne: "Hvilke ulike alternative posisjoner finnes i internasjonal læreplanforskning når det gjelder kunnskapsspørsmålet i læreplaner og hvilke mulighetsrom gir disse for norsklærerens undervisning?"

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Engs hus

Master Elisabeth Josefine Lackner ved Institutt for pedagogikk avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Why should we care about quality in higher education?