I arbeidsgruppa er HuLAR godt representert, og bidragsytere er Prof. Malcolm Langford (leder; CELL, JUS), Prof. Marte Blikstad-Balas (ILS, UV), Johann Andreas Bolle Bull-Berg (Studentrepresentant, JUS), Jan Dolonen (IPED, UV), Roger Markgraf-Bye, (personvernombud UiO), Vilde Nenseth (USIT, UiO), Are Evju (USIT, UiO), Jørgen Hammer Skogan (Studentparlamentet UiO), 1. aman. Emily Mary Weitzenboeck (OsloMet, CELL), og Lena Charlotte Finseth (SADM, UiO).
Rapporten som nå er til høring ved UiO: Policy rapport
Arbeidet er et resultat diskusjoner i HuLAR over et par år - bl.a. representert gjennom seminarene "om bruk av læringsanalyse for undervisning og studiekvalitetsutvikling", "læringsanalyse og GDPR i norsk høyere utdanning", og juridiske og etiske vurderinger gjort av Emily Mary Weitzenboeck (OsloMet, CELL) og USIT-juristene (Are Evju og Vilde Nenseth). HuLAR vil gjerne benytte anledningen til å takke alle som har bidratt til dette arbeidet!