Publisert 11. des. 2018 16:32

Høsten 2019 er det klart for oppstart av et nytt studieopplegg for master i pedagogikk. Dermed er oppgraderingen av studieløpet fra bachelor til mastergrad vel i havn.

Publisert 23. nov. 2018 17:11

Torsdag 15. november var det duket for storfint jubileumsseminar ved institutt for pedagogikk. Med en god blanding av faglige foredrag, kunstavdukning og paneldiskusjon, lekkert pakket inn i stemningsfull musikk og velgjørende dråper i glasset, ble det en ettermiddag en ekte jubilant verdig.

Publisert 1. juni 2018 17:18

Storsatsingen UiO:Norden har som mål å frembringe kunnskap om de nordiske landenes historiske forutsetninger, utfordringer, paradokser og framtidsmuligheter. I de kommende åra er det blant annet "den nordiske barndommen" som skal settes under lupen.