Professor Sten Ludvigsen hedret

Tidligere dekan ved Det utdanningsvitenskapelige fakultetet og professor ved Institutt for pedagogikk, Sten Ludvigsen, er utnevnt til ISLS Fellow.

Bildet kan inneholde: briller, smil, erme, gest, blazer.

Professor Sten Ludvigsen - nylig utnevnt til ISLS Fellow. Foto: Shane Colvin/UiO

International Society of the Learning Sciences

ISLS er et tverrfaglig akademisk samfunn dedikert til empirisk undersøkelse av læring slik den forekommer i virkelige omgivelser, samt til hvordan vi kan tilrettelegge for læring både med og uten teknologi.

ISLS Fellow programmet anerkjenner individer som har gitt særlig store bidrag til feltet.

I tillegg til å være en viktig faglig stemme, har Ludvigsen vært sjefsredaktør for ISLS hovedtidsskrift «International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning» i perioden 2016- 2019.

Instituttet gratulerer Sten med utmerkelsen.

Av Ulf Grefsgård, Institutt for pedagogikk
Publisert 8. apr. 2021 13:15 - Sist endret 8. apr. 2021 13:40