Faglege interesser
- Arbeidslivslæring
- Profesjonslæring og profesjonell ekspertise
- Digitalisering
Eg er interessert i profesjonslæring og -kunnskap, og korleis aktørar med ulik bakgrunn og ulike roller kjem saman for å (vidare)utvikle felles teknologi og tenester.
I doktorgradsarbeidet mitt følger eg ei gruppe med helsearbeidarar frå bydelar, helsehus og sjukeheimar som designar og utviklar ein teknologi for å skape betre pasient- og informasjonsflyt på tvers av institusjonar.
Teknologiutviklinga er ein del av dette arbeidet til helsearbeidarane, men arbeidet deira handlar like mykje om å organisere helsetenestene på nye måtar som gjer at ein samhandlar betre.
Eg har ei etnografisk tilnærming der eg har følgt i ei designgruppe beståande av ein prosjektleiar, utviklerar og helseprofesjonelle frå dei ulike helseeiningane. Målet er å undersøke og forstå samarbeidet dei i mellom, då ein veit frå før at denne typen designarbeid kan vere utfordrande. Vidare vil eg undersøkje kva slikt ukonvesjonelt helsearbeid krev av kompetanse og ekspertise frå helsearbeidarane.
Undervising
Pågåande
Tidlegare
- UVEXFAC10 – Examen Facultatum, utdanningsvitskapleg variant
- PED1001 – Læring og undervisning
- PED1002 – Danning og utdanning
- PED4401 – Kunnskapsutvikling og læring i arbeidslivet: En innføring
- PED4491 – Masteroppgave - Kunnskapsutvikling og læring i arbeidslivet
Utdanningsbakgrunn
- 2018: Psykologiemne ved Stockholm Universitet
- 2012–2014: Master i Kunnskap, utdanning og læring ved Institutt for pedagogikk, UiO
- 2009–2012: Bachelor i Teknologi, organisasjon og læring ved Institutt for informatikk, UiO
Arbeidshistorikk
- 2024–: Universitetslektor, Universitetet i Oslo (UiO)
- 2020–2024: Doktorgradsstipendiat ved Institutt for pedagogikk, UiO
- 2018–2019: Spesialpedagog ved Videdals Privatskolor, Malmø
- 2014–2017: Rådgjevar ved Senter for IKT i utdanninga, Oslo