Faglige interesser
- Hvordan undervisning påvirker selvbestemmelse og motivasjon for å lære.
- Hvordan foreldre setter rammer for sine barn for bruk av digitale medier i hjemmet og på skolen.
- Konsekvensene av å vokse opp i en digital tidsalder og hvordan dette påvirker unges interesse for læring.
- Effektene av aktiv læring, og endringer i psykologiske variabler, i kollokviegrupper (læringssamfunn) med og uten veiledning.
Verv
- Stipendiat representant i programrådet for forskerutdanning (PFU)
Bakgrunn
- 2022–2023: Høyskolelektor ved Oslo Nye Høyskole (ONH)
- 2021–2022: Vitenskapelig assistent ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet (NTNU)
- 2021: Mastergrad i psykologi (Læring – hjerne, atferd, omgivelser) ved NTNU
- 2019: Bachelorgrad i psykologi ved NTNU
Priser
Emneord:
Pedagogikk,
psykologi,
IKT og læring,
Moderne oppvekst,
Identitetprosesser og læring,
Motivasjon,
Kvantitativ metodologi
Publisert
16. mars 2023 12:06
- Sist endret
12. juni 2024 12:50