Faglige interesser
- Klasseromsforskning
- Læringsidentiteter
- Sosio-kulturell teori
Bakgrunn
- 2024–: Doktorgradsstipendiat ved Institutt for pedagogikk, Universitetet i Oslo
- 2024: Lærer på Sinsen videregående skole og Rosenhof voksenopplæring i Oslo
- 2018: Master i Comparative International Education fra Universitetet i Oslo
- 2014: Master i Anthropological Research Methods fra School of Oriental and African Studies, London, Storbritannia
- 2012: Bachelor i sosialantropologi fra Universitetet i Oslo
Emneord:
Pedagogikk,
Klasseromsforskning,
sosiokulturell teori,
læringsidentitet,
kvalitative metoder
Publikasjoner
-
Telle, Johanne Fredrikke Barth & Bugge, Edit
(2023).
Ulike kapitalformer hos deltakere i norskopplæring og arbeidsliv.
I Bugge, Edit & Carlsen, Cecilie Hamnes (Red.),
Norsk som andrespråk - voksne innvandrere som utvikler skriftkyndighet på et andrespråk.
Cappelen Damm Akademisk.
ISSN 9788202725310.
Se alle arbeider i Cristin
Publisert
4. juni 2024 14:55
- Sist endret
12. juni 2024 11:38