Faglige interesser
- Masterveiledning
- Læring i høyere utdanning
- Dialogisk tilnærming til læring
I doktorgradsprosjektet mitt undersøker jeg hvordan studentveiledning i forbindelse med masteroppgaven er organisert og praktisert. Jeg er spesielt interessert i å finne ut av hvilket læringspotensial som ligger i denne organiseringen og i veiledningssamtaler mellom studenten og den eller de som veileder. Prosjektet har en kvalitativ tilnærming og undersøker veiledning ved et kurdisk og et norsk universitet.
Undervisning
- PED1001 - Læring og undervisning
- PED1002 - Danning og utdanning
- UVEXFAC10 - Examen facultatum, utdanningsvitenskapelig variant
Bakgrunn
- 2024–: Doktorgradsstipendiat, Institutt for pedagogikk, Universitetet i Oslo (UiO)
- 2019–2021: Mastergrad i pedagogikk (Utdanning, danning og oppvekst), UiO
- 2016–2019: Bachelorgrad i pedagogikk, UiO
Verv
- Redaksjonssekretær for tidsskriftet Speki. Nordisk pedagogisk-filosofisk tidsskrift