Feiring av et velykket prosjektår

(27. juni 2023)

Nå som vi er ferdig med intervensjon for vårt første kull med 2.klassinger og deres siste kartleggingsfase, grep vi anledningen til å hygge oss med gresk middag på terrassen.

Bildet kan inneholde: smil, briller, jeans, himmel, ansiktsuttrykk.

fra venstre: Ece Aybike Ala-Pettersen, Tone Sannerholt, Dzan Zelihic, Laoura Ziaka, Kristin Simonsen, Athanasios Protopapas (foto: Protopapas)

Vi er takknemlige til våre samarbeidende skoler og deres dyktige lærere, og ikke minst elevene som har vært med på prosjektet og deres foresatte. Innsatsen deres er viktig for å skape ny kunnskap om barns leseutvikling, og hvordan barn som strever med lesing kan støttes. Vi håper vi har bidratt til ikke bare økt leseflyt, men også en mer positiv holdning til lesing.

Vi gleder oss til kommende skoleår og til å møte de nye kullene med 5.- og 2.klassinger. Da skal også flere masterstudenter og en ny forskningsassistent bli med på prosjektet.

I mellomtida tar vi alle en velfortjent pause, og ønsker alle sammen en riktig god sommer!

Publisert 3. juli 2023 13:20 - Sist endret 3. juli 2023 13:26