I: Theory & Psychology. Online first. Open Access
Nye publikasjoner - Side 8
I: Scientific Reports. Online first. Open Access
I: Journal of Intellectual Disabilities. Online first.
I: BMJ Open. Online first. Open Access
I: Early Childhood Research Quarterly. Online first. Open Access
I: Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities. Online first. Open Access
I: Journal of Autism and Developmental Disorders. Online first. Open Access
I: Norsk tidsskrift for logopedi 1/2021. Lenke til artikkelen kommer ca 1 måned etter utgivelse og blir da lagt her.
I: Learning and Individual Differences. Online first, Open Access.
Eva Wennås Brante og Øistein Anmarkrud har skrevet boka "Gode digitale lesestrategier" på forlaget Capellen Damm Akademisk.
I: Journal of Psycholinguistic Research. Online first.
Janne von Koss Torkildsen og Frøydis Morken har skrevet kapitlet "Språkutvikling" i Tamnes (red.) Nevrokognitiv utviklingspsykologi på forlaget Gyldendal.
I: Nordic Journal of Literacy Research, Online first, Open Access
I: Reading and Writing, Online first, Open Access
I: Frontiers in Human Neuroscience, Online first, Open Access
I: Scandinavian Journal of Educational Research, Online first
I: Frontiers in Psychology, Online first
I: Aphasiology, Online first
I: Encyclopaideia. Journal of phenomenology and education, Online first, Open Access
I: Journal of Education for Students Placed at Risk (JESPAR), Online first
Kjell Skogen har skrevet kapitlet "The Challenges of the School Leader" i Johnsen (Ed.) International Classroom Studies of Inclusive Practices. Comparing Teaching-Learning Processes på forlaget Cappelen Damm Akademisk.
Jørgen Frost har skrevet boken Mærk sproget - skriv og læs! Boken er utgitt på forlaget Pøhler. Boken kommer ut med norsk oversettelse på InfoVest forlag i desember 2020.
Berit Helene Johnsen er redaktør i boken International Classroom Studies of Inclusive Practices. Comparing Teaching-Learning Processes. Fem av bokens tilsammen tolv kapitler er skrevet av Johnsen. Dette er tredje og siste antologi i serien "Comparative Classrooom Studies Towards Inclusion". Boken er utgitt på forlaget Cappelen Damm Akademisk.