- Kl.09 i ukedagene i perioden 1.-21. desember.
- 5-6 minutter innlegg live på Zoom etterfulgt av muligheten til å stille spørsmål.
- Det vil gjøres opptak av «innlegget», ikke av spørsmål.
- Formatet er en minikonferansepresentasjon med teori/hypoteser, metode, (analyser), resultater og implikasjoner.
- Følg Zoomlinken og bli med: https://uio.zoom.us/j/67500964371?pwd=ejNTWXM4bUs5OTAzRENjMUNiYWJpdz09
Dato |
Tittel |
Navn |
1.12 |
||
2.12 |
Narrative ferdigheter hos barn med utviklingshemming
|
|
5.12 |
Theory of mind in children with cochlear implants
|
|
6.12 |
Språkaktiviteter i barnehagen hos barn med svakere vokabular
|
|
7.12 |
||
8.12 |
||
9.12 |
|
|
12.12 |
12 grunner til at systematiske kunnskapsoversikter er verdifulle for spesialpedagoger |
|
13.12 |
Christiane Lingås Haukedal
|
|
14.12 |
Utviklingsmessige språkforstyrrelser og CATALISE-prosjektet
|
|
15.12 |
Hva vet vi om effekten av språktiltak for de med omfattende lærevansker? En campbell meta-analyse
|
|
16.12 |
Dyslexia profiles across orthographies differing in transparency
|
|
19.12 |
Alternativ og supplerende kommunikasjon (ASK) og kognisjon
|
|
21.12 |
Psykisk helse hos barn med språkvansker
|
|
22.12 | Frida Johanne Holmen og Susanne Haakonsen | |
23.12 | Definisjon av stamming (merk: i opptak, ikke direkte i Zoom) | Livia Vinnes og Amanda Sørtømme |