Mononen holder workshop om Problemformulering og design for forskning på barns matematikklæring

Riikka-Maija Mononen, Førsteamanuensis ved Institutt for spesialpedagogikk, UiO, holder workshop om Problemformulering og design for forskning på barns matematikklæring på Workshopserie: "Metodologiske spørsmål i forskning om yngre barns matematikklæring." Workshopserien arrangeres av FILIORUM – Senter for barnehageforskning, Göteborg Universitet og Linnéuniversitetet.

Bilde av Førsteamanuensis Riikka-Maija Mononen, Institutt for spesialpedagogikk, UiO.

Førsteamanuensis Riikka-Maija Mononen, Institutt for spesialpedagogikk, UiO. (Foto:  Colvin, UiO)

FILIORUM – Senter for barnehageforskning arrangerer sammen med Göteborg Universitet og Linnéuniversitetet tre workshops som utforsker metodologi i forskning på matematikklæring i tidlig alder. Riikka-Maija Mononen, Førsteamanuensis ved Institutt for spesialpedagogikk vil holde et foredrag som fokusere på hvordan forskningsinteresser og spørsmål leder oss til å velge forskningsdesign og metoder, og hvilke metodiske begrensninger og muligheter som finnes når man planlegger og utfører forskning innen dette feltet og i denne aldersgruppen.

Påmelding

Workshopserien avholdes på Zoom og er rettet både nye og erfarne forskere, samt lærerpedagoger. Meld deg på her.

Velkommen!

Publisert 10. sep. 2021 14:44 - Sist endret 10. sep. 2021 14:45