Kurs i orientering om testbibliotek: innhold og bruk

Oslo SPeLL inviterer til kurs i orientering om labbens testbibliotek.

I dette kurset vil du få en innføring i innhold og bruk av testbiblioteket (Illustrasjon: Colvin / UiO)

Oslo SpesialPedagogikk- og LæringsLab (Oslo SPeLL) har fått et nytt testbibliotek som er tilgjengelig for alle studenter og ansatte på Institutt for Spesialpedagogikk (ISP). I testbiblioteket har vi et stort utvalg av kartleggingsverktøy innenfor en rekke ulike fagområder. I labbens resepsjonsområde (3. etasje i Helga Engs hus) tilbyr vi hjelp og veiledning til studenter og ansatte.

I dette kurset vil du få en innføring i innhold og bruk av testbiblioteket:

• Hvilke kartleggingsverktøy og intervensjonsprogrammer tilbyr vi?

• Hvordan søke opp tester på labbens hjemmeside (Oslo SPeLL) og finne frem i testbiblioteket

Studenter ved Institutt for Spesialpedagogikk (ISP).

Kurset er kun åpent for studenter ved ISP.

Meld deg på

Publisert 28. juni 2022 13:27 - Sist endret 28. juni 2022 13:27