English version of this page

Kandidatmarkering for bachelorstudenter i spesialpedagogikk våren 2023

Institutt for spesialpedagogikk har gleden av å invitere vårens bachelorstudenter i spesialpedagogikk til kandidatmarkering! Vær med å feire at du nå har fullført en bachelorgrad!

Bildet kan inneholde: fyrverkeri, himmel, underholdning, vann, elektrisk blå.

unsplash.com

Kjære bachelorstudent i spesialpedagogikk,

du har nå fullført en bachelorgrad og skal kanskje fortsette med en master, eller ta ferden ut i arbeidslivet. Vi ønsker å feire dette sammen med deg og vil i den anledning invitere deg til kandidatmarkering på Helga Engs hus! Det vil bli kulturelle innslag, hilsener fra instituttleder og administrasjonen ved instituttet. Vi gleder oss til å ønske alle våre kandidater velkommen!

For å delta må kandidatmarkeringen må du melde deg på innen 1. juni 2023. På grunn av plassbegrensninger i auditoriet kan hver kandidat ta med maksimalt tre gjester.

Påmelding kandidatmarkering

Velkommen!