Kandidatmarkering for bachelorstudenter i pedagogikk våren 2023

Institutt for pedagogikk har gleden av å invitere deg som fullfører bachelorgraden våren 2023 til kandidatmarkering. Bli med og feire at du nå har fullført en bachelorgrad!

Ung kvinne blåser konfetti ut av en åpen bok.

Institutt for pedagogikk gratulerer deg med fullført bachelorgrad. Illustrasjonsfoto: Paul Stachowiak/ Pixabay

Kjære bachelorstudent i pedagogikk,

Du har nå fullført en bachelorgrad! Du skal kanskje fortsette med en master, eller du skal ta ferden ut i arbeidslivet. Vi ønsker å feire dette sammen med deg! I den anledning vil vi invitere deg til kandidatmarkering på Helga Engs hus.

Vi gleder oss til å gjøre stas på deg og dine medstudenter med roseutdeling, hilsen fra instituttleder Tone Kvernbekk og sang fra Kvindelige Studenters Sangforening. Etter seremonien vil det bli servert forfriskninger i foajeen. Seremonien vil bli ledet av undervisningsleder Anne Line Wittek.

Ta på deg noe du du føler deg fin i. Gjerne dress, bunad eller lignende.

Påmelding og gjester

For å delta på kandidatmarkeringen, må du melde deg på innen 25. mai 2023.

Vi inviterer deg til å ha med inntil to gjester.

Påmelding kandidatmarkering

Velkommen!