English version of this page

Kandidatmarkering for masterstudenter høsten 2023

Det utdanningsvitenskapelige fakultet har gleden av å invitere studenter som fullfører sin mastergrad i høst på programmene Utdanningsledelse, Pedagogikk, Spesialpedagogikk, Higher Education, Special Needs Education og Assessment, Measurement and Evaluation til kandidatmarkering!

Kvinne blåser konfetti ut av en åpen bok

Kjære masterkandidat!

Din studietid som masterstudent ved Det utdanningsvitenskapelige fakultet nærmer seg slutten. I den anledning ønsker vi å invitere deg som fullfører mastergraden din i høst til kandidatmarkering i Auditorium 1 i Helga Engs hus.

Vi gleder oss til å gjøre stas på deg og dine medstudenter med musikalske innslag, roseutdeling og hilsener fra prodekan for studier på UV-fakultetet Melanie Kirmess og instituttledere.

Kleskode: Noe du føler deg fin i. Gjerne dress, bunad eller lignende.

For å delta må kandidatmarkeringen må du melde deg på via nettskjemaet under innen mandag 20. november.

Påmelding til kandidatmarkering

Dersom du blir forhindret fra å delta på kandidatmarkeringen etter påmelding, vennligst gi beskjed så snart som mulig til kandidatmarkering@uv.uio.no.

Velkommen!

Publisert 13. okt. 2023 09:32 - Sist endra 29. nov. 2023 12:46