English version of this page

Kandidatmarkering for masterstudenter våren 2023

Det utdanningsvitenskapelige fakultet har gleden av å invitere vårens kandidater på masterprogrammene i Pedagogikk, Spesialpedagogikk, Utdanningsledelse, Higher Education, Special Needs Education og Assessment, Measurement and Evaluation til kandidatmarkering våren 2023!

Fyrverkeri

Kjære masterkandidat!

Din studietid som masterstudent ved Universitetet i Oslo nærmer seg slutten og i den anledning ønsker vi å invitere deg til kandidatmarkering i Sophus Lies auditorium.

Vi gleder oss til å gjøre stas på deg og dine medstudenter med kulturelle innslag, roseutdeling og hilsener fra prodekan for studier på UV-fakultetet Melanie Kirmess og instituttledere. Etter seremonien vil det bli servert forfriskninger i foajéen.

Kleskode: Noe du føler deg fin i. Gjerne dress, bunad eller lignende.

For å delta må kandidatmarkeringen må du melde deg på innen søndag 4. juni 2023. Vi inviterer deg til å ha med inntil to gjester.

Påmelding er avsluttet

Velkommen fra studiedekan Melanie Kirmess

Musikkinnslag ved Kvindelige Studenters Sangforening

Tale ved Studiedekan Melanie Kirmess