Kommande

Tid og stad: , Helga Engs hus, rom 263

Hver onsdag i høstsemesteret kan du møte karriereveiledere fra UiO Karriere i Helga Engs hus og ta en prat om smarte valg underveis i studiene, jobbsøkerprosessen, og jobbmuligheter.

Tidlegare

Tid og stad: , Sophus Lies auditorium

Det utdanningsvitenskapelige fakultet har gleden av å invitere vårens kandidater på masterprogrammene i Pedagogikk, Spesialpedagogikk, Utdanningsledelse, Education, Higher Education, Special Needs Education og Assessment, Measurement and Evaluation til kandidatmarkering våren 2024!

Tid og stad: , Helga Engs hus, auditorium 1

Institutt for pedagogikk har gleden av å invitere deg som fullfører bachelorgraden våren 2024 til kandidatmarkering. Bli med og feire at du nå har fullført en bachelorgrad!

Tid og stad: , Universitetets Aula

Det utdanningsvitenskapelige fakultet og Institutt for lærerutdanning og skoleforskning har gleden av å invitere vårens kandidater fra Lektorprogrammet til kandidatmarkering.

Tid og stad: , Helga Engs hus, auditorium 2

Institutt for spesialpedagogikk har gleden av å invitere vårens bachelorstudenter i spesialpedagogikk til kandidatmarkering. Bli med å feire at du nå har fullført en bachelorgrad!

Tid og stad: , Helga Engs Hus, Room: 241

Er du en student som ønsker å lære hvordan å bruke generativ KI for å løse pedagogiske utfordringer?

Tid og stad: , Helga Engs Hus, Room: 234

Har du noen gang drømt om å skape en endring innenfor utdannelsesfeltet?

Bli med på vårt informasjonsmøte for å lære hvordan du kan sikre deg et Student Innovasjonsstipend. Det utdanningsvitenskapelige fakultet (UV) tilbyr nå stipender til studenter med ideer.

Tid og stad: , Helga Engs Hus, Room: 234

Er du student som ønsker å bygge relevant arbeidslivskompetanse? Vi inviterer deg til åpent møte om mulighetene du kan få i UV sin nye Innovasjonsstudentforening!

Påmelding

Tid og stad: , Helga Engs Hus, Room: 241

Har du noen gang drømt om å skape en endring innenfor utdannelsesfeltet?

Tid og stad: , Domus Bibliotheca og digitalt

Tre tverrfaglige tema i skolens læreplaner – hvor gode verktøy er de for utdanning for bærekraftig utvikling?

Tid og stad: , Helga Engs Hus, Seminarrom 233

UV har gleden av å pilotere en ny ordning for studenter ved Det utdanningsvitenskapelige fakultet. Sommeren 2024 kan du skaffe deg relevant arbeidserfaring med et betalt internship.

Påmelding