English version of this page

AI Innovation Sprint: Generativ KI and pedagogisk innovasjon

Er du en student som ønsker å lære hvordan å bruke generativ KI for å løse pedagogiske utfordringer?

En gruppe studenter deltar i en felles brainstorming rundt et bord, omgitt av virtuelle symboler for innovasjon og teknologi i et luftig og godt opplyst moderne verkstedsrom.

Bilde generert av ChatGPT

Påmelding!

Utforsk Pedagogisk Innovasjon med Generativ KI

Er du klar for å utforske hvordan Generativ KI kan endre måten vi lærer og jobber på? Bli med på en workshop der pedagogisk innovasjon møter teknologi!

Hvem er denne workshopen for?

Dette arrangementet er åpent for alle studenter ved Det utdanningsvitenskapelige fakultet. Hvis du er en pedagogikkstudent som er ivrig etter å lære og eksperimentere med hvordan KI kan brukes til problemløsning, er dette din sjanse.

Hva vil du lære?

• "Learn by Doing": Lær å bruk generativ KI verktøy for å finne løsninger på pedagogiske utfordringer

• Overførbare ferdigheter: Tilegne deg uvurderlige ferdigheter som arbeidsgivere setter pris på – fra kreativitet og kritisk tenkning til samarbeid og effektiv kommunikasjon..

• Menneske-KI: samarbeid: Ved å jobbe i grupper vil du lære hvordan du anvender design tenkning og prompt engineering for å utforme innovative løsninger på problemene du brenner for.

Arrangementet

Dette er ikke en typisk forelesning. Du vil være en del av en praktisk workshop, hvor du jobber i team for å brainstorme og utforme løsninger på pedagogiske problemer ved bruk av generativ KI.

Hvordan kan jeg bli med?

Du må melde deg på for å delta. Det vil være mat på arrangementet.

Skjemaet stenger kl. 23.30, 17. april 2024

You need to sign up to participate. There will be food at the event.

Påmelding!

Elizabeth Bleech
(Photo: Clayton Gouin, UiO)
Portrettfoto av Trym Vindenes Berger
Trym V. Berger
(Photo: Shane Colvin, UiO)

Må jeg vite noe om innovasjon eller KI for å delta?

Nei! Vi har skapt et rammeverk som lar enhver student delta, uavhengig av ditt erfaringsnivå med innovasjon eller KI.

Må jeg ha en idé for å delta?

Nei! Formålet med denne workshopen er å lære hvordan man bruker KI-verktøy for å oppdage interessante problemer innen pedagogikk og hvordan vi kan bruke disse verktøyene til å generere unike løsninger. Vi ber bare om at du er nysgjerrig og åpen for nye idéer.

Hva har innovasjon og KI med pedagogikk og utdanning å gjøre?

Dette er akkurat hva du vil lære i løpet av Innovasjonssprinten. Verden endrer seg raskt og det å ha en innovativ tankegang blir viktigere i alle områder av livene våre. Hva betyr dette nøyaktig for deg som student? Bli med oss 19. april for å finne svaret på dette spørsmålet!

Emneord: Innovasjon, Kunstig intelligens, Studentinnovasjon, Student-sentrert læring
Publisert 9. apr. 2024 09:35 - Sist endra 9. apr. 2024 09:35