Kandidatmarkering for bachelorstudenter i spesialpedagogikk våren 2024

Institutt for spesialpedagogikk har gleden av å invitere vårens bachelorstudenter i spesialpedagogikk til kandidatmarkering. Bli med å feire at du nå har fullført en bachelorgrad!

Konfetti på blå bakgrunn

Kjære bachelorstudent i spesialpedagogikk,

Du har nå fullført en bachelorgrad! Uansett om du skal fortsette med studier eller ta ferden ut i arbeidslivet, ønsker vi å feire din fullførte grad sammen med deg. I den anledning inviterer vi deg til kandidatmarkering på Helga Engs hus. Det vil bli kulturelle innslag, hilsen fra instituttleder med mer. Vi gleder ønsker alle våre kandidater velkommen!

Ta på deg noe du du føler deg fin i.

Påmelding og gjester

For å delta må kandidatmarkeringen må du melde deg på innen 15.mai 2024. På grunn av plassbegrensninger i auditoriet kan hver kandidat ta med maksimalt tre gjester.

Påmelding via nettskjema

Dersom du har spørsmål, kan du sende e-post til studieadministrasjonen ved Institutt for spesialpedagogikk.

Velkommen!

Publisert 27. feb. 2024 14:28 - Sist endra 27. feb. 2024 14:28